• P 
  • P 
  • Administrativní pracovník výdejny a skladu 

Administrativní pracovník výdejny a skladu

Zaměstnavatel: SIAG CZ, s.r.o.
Průmyslová 307

Místo výkonu práce: Průmyslová č.p. 307, Chrudim IV
Pracovní náplň: skladová administrativa, objednávání nářadí a pomůcek, vedení skladového hospodářství, práce ve skladu a s tím související činnost, administrativní činnost v ERP systému, manipulace ve skladu paletovým vozíkem, příjem, výdej a vychystávání materiálu dle soupisek a výkresové dokumentace, příjem a výdej nástrojů, nářadí a pracovních pomůcek, spolupráce při inventuře
Požadujeme: dobrá znalost práce na PC, znalost principů ERP systému (SAP, Orange, Infor ), organizovanost, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost za správnost dokladů, pracovní nasazení, dobrý zdravotní stav, čistý trestní rejstřík
Výhoda: předchozí zkušenosti na podobné pozici, praxe v oboru, ŘP sk. B, znalost NJ, příp. AJ
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: balíček zaměstnaneckých výhod
První kontakt učiňte prosím na výše uvedeném telefonním čísle PO-Pá od 8.00 do 14.30 hod. nebo na e-mailové adrese.

odpovědět
Administrativní pracovník výdejny a skladu
Kontaktní osoba: Eva Vlčková
Telefon: 777 336 585, 469 777 130
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Pardubický kraj