• P 
  • P 
  • Customer Support Executive - pracovník zákaznické podpory 

Customer Support Executive - pracovník zákaznické podpory

Zaměstnavatel: IBE Technologie Group s.r.o.
Seifertova 327

Kontakt:assistant@multireisen.com
Upřesňující informace:
Náplň práce:
Podpora provozu a rozvoje podnikání, zákaznická podpora stávajícím i novým klientům. Interakce se zákazníky, klienty a dodavateli na základě konkrétních produktových strategií. Řešení problémů, komunikace s dodavateli, monitoring zákaznické spokojenosti. Dohled nad online a offline rezervacemi cestujících, odpovnědnost za včasné dokončení.
.
Požadavky:
Minimálně dvouletá praxe v odvětví turismu (prodej letenek, zprostředkování ubytování, ...), zkušenost s rezervačními systémy (např. Travel port, Amadeus), výborná znalost anglického jazyka slovem i písmem, znalost dalšího jazyka výhodou, schopnost práce s MS Office, organizační schopnosti, orientace na detail, odolnost vůči stresu, schopnost kritického myšlení a práce v týmu.

odpovědět
Customer Support Executive - pracovník zákaznické podpory
Kontaktní osoba: NICOLE PETIG
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Praha