• P 
  • P 
  • Administrativní pracovník/ce pro příjem a zadávání objednávek 

Administrativní pracovník/ce pro příjem a zadávání objednávek

Zaměstnavatel: DK mont a.s..
Mohelnice 81

Osobní kontakt; Práce v kanceláři výrobní společnosti spojená se servisem pro obchodní managery. Vyhotovování podkladů, vyřizování e-mailové korespondence se zákazníky. Zpracování došlých objednávek, reklamací, apod.
Požadavky: znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, logické myšlení, odolnost vůči stresu, ŘP B. Znalost práce na PC, MS Office.
Pracovní doba 7:00- 15:00 hod. Příspěvek na stravování, cafeterie, služební telefon. Kontakt: osobně na pracovišti každé úterý 9-10.00, telefonicky, e-mailem.

Požadujeme
Znalost jazyka: Angličtina

odpovědět
Administrativní pracovník/ce pro příjem a zadávání objednávek
Kontaktní osoba: Pavla Komínková
Telefon: 604715584
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Olomoucký kraj