• P 
  • P 
  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech (Customer Care Representative) 

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech (Customer Care Representative)

Zaměstnavatel: Notino, s.r.o.
Londýnské náměstí 881

Požadavky:
- Znalost anglického jazyka na vysoké úrovni výhodou
- praxe z prostředí zákaznického servisu vítána

Co bude náplní Tvé práce?
- Bezprostřední podpora našich zákazníků prostřednictvím e-mailů a telefonátů
- Vytváření, editace a správa vytvořených zakázek
- Veškerá administrativa spojená s objednávkami zákazníků
- Spolupráce s kolegy z marketingu v rámci případných překladů a recenzí
- Poskytování produktového poradenství a zacíleného doporučení
Cílené externí a interní vzdělávání
- Přátelský tým, který Ti podrží záda
- Benefity - zaměstnanecké slevy, plně hrazené stravenky, jazykové kurzy, prostorná sofistikovaná relax zóna, MultiSport karta i různorodé firemní a teambuildingové akce
- Možnost pracovat v moderních, pokrokových kancelářích, kde se budeš cítit líp než kdekoliv jinde

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

odpovědět
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech (Customer Care Representative)
Kontaktní osoba: Michael Zlatuška
Telefon: +420 734 870 880
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Jihomoravský kraj