• P 
  • P 
  • Administrativní pracovník/ce do účtárny 

Administrativní pracovník/ce do účtárny

Zaměstnavatel: INTEA SERVICE s.r.o.
Samostatnost 1348

pracoviště Holešov
- Náplň práce: příprava docházek a podkladů pro zpracování mezd zaměstnanců, pomocné práce při vedení personální administrativy, zadávání podkladů do Excelovských tabulek, další související administrativní činnosti
- Požadavky: SŠ vzdělání, znalost práce na PC - uživatelská znalost (MS Office), ŘP B výhodou, pracovitost, spolehlivost, odpovědnost, flexibilita, loajalita, samostatnost
- PD Po-Pá, 7:00 - 15:30 hod., doba určitá 1 rok s možností prodloužení
- Nabízíme: pracovní poměr na dobu neurčitou, zaměstnanecké slevy na prodávaný sortiment, zapracování kvalifikovanými odborníky s dlouholetou praxí v oboru, stravenkový paušál v maximální výši pro r. 2022, Sick days = 3 dny proplacené do 100 % platu pro Vaše osobní potřeby, 5 týdnů dovolené
- Kontakt telefonicky Po-Pá (7:00 - 15:30 hod.), příp. své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: in1@intea-service.cz

odpovědět
Administrativní pracovník/ce do účtárny
Kontaktní osoba: Radek Miklík
Telefon: 573 395 400, 602 555 550
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Zlínský kraj