Zaměstnavatel: Techno life s.r.o. Na Máchovně 1610 |
|
Přijmeme "Administrativního pracovníka" na příjem, třídění, kontrolu, evidenci, zpracování řízené dokumentace společnosti (provozní, skladový, hygienický, sanitační řád atd.), úzká spolupráce s finan. účtárnou, kontrola evidence úklidu (skladové a kancel. prostory), kontrola a evidence školení, vedení spisovny, práce ve skladu (příjem/kontrola/evidence dodání zboží, expirace, dataloggery, kamerový systém), vyřizování reklamací, jednání s úřady práce a dalšími institucemi. Veškerá admin. činnost související s chodem společnosti (organizace schůzek pro vedení společnosti, úzká spolupráce napříč celou společností s dalšími pracovníky, jednání s dodavateli, odběrateli, obchod. partnery). Nutná pokročilá znalost PC (především progr. MS Office: Excel, Word, Internet), perfektní znalost českého jazyka slovem i písmem, čistý tr. rejstř., řidičský průkaz sk. B. Pracovní doba PO - PÁ 9-17.00 hodin. Zaměstnanecké výhody: Firemní mobil, bonusy, prémie. Kontakt: e-mailem.
Požadujeme
Znalost jazyka: Čeština