• P 
  • P 
  • Pracovník podnikové administrativy 

Pracovník podnikové administrativy

Zaměstnavatel: STRKAN s.r.o.
Čemínská 628

Náplní práce:
administrativní činnosti zejm. pro finanční a obchodní oddělení (např. evidence přijatých faktur, zpracování finančních přehledů o zakázkách, zpracování podkladů pro controlling, objednávky kancelářských potřeb, pomoc s tvorbou propagačních materiálů apod.), dále administrativa související s BOZP, evidencí zaměstnanců, docházky, pomoc s kompletací dokumentace k vyráběným produktům apod. Znalost AJ, NJ, ŘP sk. B, účetní a ekonomický SW Pohoda výhodou.
Homeoffice, stravenkový paušál, výuka AJ + možnost dalšího odborného vzdělávání, 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, možnost částečného úvazku, možnost pracovat pouze v některé dny v týdnu - pracovní pozice je vhodná např. pro studenty či maminky s malými dětmi.

odpovědět
Pracovník podnikové administrativy
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Plzeňský kraj