• P 
  • P 
  • Technical Support Engineer 

Technical Support Engineer

Zaměstnavatel: Ribbon Communications Czech Republic s.r.o.
Kateřinská 466

KONTAKT: Alice Charvátová, tel.: 739554244 (Pondělí - Pátek 9:00 -16:00h), e-mail: acharvatova@rbbn.com

Požadavky: Angličtina na velmi dobré úrovni, Zkušenosti s VoIP signalizací a přenosem médií, jako je SIP, Schopnost odstraňovat a opravovat různé technické problémy, Schopnost číst a analyzovat soubory protokolu a trasování sítě, Efektivní komunikace se zákazníky, kolegy a manažery.

Co by měl/a znát: Zázemí a zkušenosti v oblasti starší telefonie a signalizace (SS7 ISUP, PRI, atd.), Zkušenosti se signalizací a přenosem médií jako VoLTE, WebRTC, Pracovní znalost Linux/UNIX, Znalost IP sítí, základního IP směrování, firewallů a bezpečnostních aspektů, Zkušenosti s Session Border Controller.

Náplň práce: Přímá interakce se zákazníky, mezinárodní tým podporující mezinárodní zákaznickou základnu, technické odstraňování problémů, práce se staršími a nejmodernějšími telekomunikačními platformami.

Zaměstnanecké výhody : Multisport karta, stravenky, lekce anglického nebo českého jazyka, občerstvení na pracovišti.

odpovědět
Technical Support Engineer
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek