• P 
  • P 
  • Administrativní pracovník v plánování a logistice 

Administrativní pracovník v plánování a logistice

Zaměstnavatel: Weekamp Doors s.r.o.
Lačnov 81

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK V PLÁNOVÁNÍ A LOGISTICE

Mezinárodní firma s téměř 19-letou tradicí hledá kolegu na pozici Administrativní pracovník v plánování a logistice.
POŽADUJEME: praxe výhodou, ale může být i absolvent, nutná znalost angličtiny (psaná i mluvená), práce na PC (MS Office pokročilá, zkušenost s Navisionem vítána), odhodlání učit se novým věcem, spolehlivost, preciznost, příjemné vystupování, komunikativnost, schopnost spolupráce
NABÍZÍME: stabilní zaměstnání, odpovídající mzdové ohodnocení, možnost kariérního růstu, benefity (13. mzda, 1 500 Kč měsíčně INFLAČNÍ BONUS, plně hrazené obědy, příspěvek na dopravu, právní poradenství, jazykové kurzy, aj.), přátelské prostředí, podpora při zaškolování,
smlouva na dobu určitou
Zaujala Vás tato nabídka? Pošlete nám svůj životopis a přijďte na osobní pohovor, kde si vzájemně sdělíme vše, co nás zajímá.
PRVNÍ KONTAKT: osobně na pracovišti denně 8:00 - 15:00 hod, telefonicky Ing. Dominika Baklíková, tel.: +420 601 130 900, popř. emailem: d.baklikova@weekamp-doors.cz

Požadujeme
Znalost jazyka: Angličtina

odpovědět
Administrativní pracovník v plánování a logistice
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Zlínský kraj