• P 
  • P 
  • administrativní pracovník/ce - pro obchodní oddělení 

administrativní pracovník/ce - pro obchodní oddělení

Zaměstnavatel: MAGNETON a.s.
Hulínská 1799

PRACOVIŠTĚ Kroměříž
- Náplň práce: administrativa, reporting vybraných dat v (MS Office), zadávání dat do interního systému
- Požadavky: SŠ vzdělání, výborná znalost práce na PC (MS Office), dobrá znalost anglického jazyka výhodou, komunikativnost, zodpovědnost, samostatnost a zdravé sebevědomí, zájem o osobní rozvoj a chuť pracovat
- Benefity: HM + variabilní složka mzdy do výše 20%, možnost kariérního růstu v rámci holdingu, 5 týdnů dovolené, služební telefon / notebook, stravování v areálu společnosti (příspěvek zaměstnavatele na stravu), možnost bezplatného využití rekreačního areálu Haná, příspěvek na penzijní připojištění, 13. plat dle hospodářského výsledku firmy, prostor pro vlastní inovaci a nápady
- Kontakt osobně na pracovišti (profesní životopis s sebou) nebo telefonicky v době Po-Pá 8:00-14:00 hod. (paní Čecháčková, tel. 573 592 578, 777 739 512), příp. své písemné nabídky s profesním životopisem posílejte na e-mail: personal@magneton.cz.

odpovědět
administrativní pracovník/ce - pro obchodní oddělení
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Zlínský kraj