• P 
  • P 
  • Administrativní pracovník / pracovnice - OZP 

Administrativní pracovník / pracovnice - OZP

Zaměstnavatel: David Ševčík
Přívozská 1135

VYHRAZENO pro OZP. První kontakt e-mailem: iva.sykorova@hotel-maria.cz
Požadujeme: základní znalost AJ, znalost práce na PC, komunikativnost, znalost administrativní práce výhodou.
Náplň práce: asistentka hotelové recepce. Práce na recepci, výpomoc s ubytováním hostů, výpomoc s provozní administrativou, jednoduché účetnictví, práce na PC.
Směny: odpolední směna max. 5 hodin (14:00 - 19:00), soboty + neděle jen dle dohody - jeden víkend v práci, druhý volno.
Mzda: od 117,50 Kč/hod.
Hledáme uchazeče na částečný úvazek, práce je určená pro OZP pracovníky (osoby bez částečného nebo plného invalidního důchodu prosím nepište).
Zaměstnanecké výhody: obědy za personální ceny, prémiové ohodnocení
NÁSTUP IHNED!

Požadujeme
Ekonomika - jednoduché účetnictví
Znalost jazyka: Angličtina

odpovědět
Administrativní pracovník / pracovnice - OZP
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Pozice určená pro region: Moravskoslezský kraj