• P 
  • P 
  • Administrativní pracovník - Call centrum (15-20 hodin týdně) 

Administrativní pracovník - Call centrum (15-20 hodin týdně)

Zaměstnavatel: OPTIMIA sociální podnik s.r.o.
Teslova 1129

1. kontakt telefonicky v době 8:00-15:00 hodin, e-mailem. tel.: 736 646 532, e-mail: nabor@optimia.cz

Náplň práce: administrativní práce v back office
Práce na PC, tvorba tabulek
Zajišťování kontaktů pro operátory

Úvazek 15-20 hodin týdně
Pracovní doba: PO-PÁ v rozmezí 8:00-15:00, práce 2 dny v týdnu po 5 hodinách

Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, možnost osobního ohodnocení

Vhodné i pro zdravé, OZP.

odpovědět
Administrativní pracovník - Call centrum (15-20 hodin týdně)
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Pozice určená pro region: Moravskoslezský kraj