• P 
  • P 
  • Administrativní pracovník E-SHOP OPTIMIA OV (5-10 hodin týdně) - OZP 

Administrativní pracovník E-SHOP OPTIMIA OV (5-10 hodin týdně) - OZP

Zaměstnavatel: OPTIMIA sociální podnik s.r.o.
Teslova 1118

VYHRAZENO pro OZP. První kontakt TELEFONICKY v době 8:00-15:00 hodin, E-MAILEM. Tel.: 736 646 532, e-mail: nabor@optimia.cz

Náplň práce: práce na PC, back office. Práce v našem firemním E-shopu, popisky produktu, analýza konkurenčních E-shopů, tvorba tabulek

Pracovní doba: 8-15, dle individuální domluvy, nástup možný ihned

Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, možnost osobního ohodnocení

odpovědět
Administrativní pracovník E-SHOP OPTIMIA OV (5-10 hodin týdně) - OZP
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Pozice určená pro region: Moravskoslezský kraj