Zaměstnavatel: TOS ZNOJMO, akciová společnost Družstevní 2825 |
|
Požadavky a popis činnosti:
- SŠ/VŠ vzdělání (výhodou strojírenského směru)
- psychologie prodeje, spotřebitelské služby, náležitosti úřední korespondence, zbožíznalství obecně, postupy při reklamacích, práva spotřebitele
- znalost MS Office – Outlook, PowerPoint, Word, Excel
- samostatnost, zodpovědnost, schopnost se rozhodovat, trpělivost
- stanovení nabídky a poptávky zboží či služeb, využívání objednávkových programů či komunikačních technologií pro zajištění nákupu zboží, posuzování ekonomických výsledků z prodeje nabízeného zboží a služeb, poskytování komplexního zákaznického servisu, komunikace se zákazníky a zajištění zpětné vazby od odběratelů
- příprava podkladů pro uzavírání obchodních smluv, provádění marketingových analýz a průzkumu trhu, vedení vybraných evidencí dle požadovaných kritérií, orientace v příslušné oborové legislativě, příprava podkladů pro uzavírání objednávek s obchodními partnery, vedení požadovaných evidencí v rámci obchodního styku s obchodními partnery, orientace v příslušné oborové legislativě
- posouzení a schválení pravidelných podkladů o spokojenosti zákazníků s činnostmi zákaznického servisu, zpracování příslušné dokumentace a evidence ve skladovém hospodářství, posuzování a porovnávání ekonomické výhodnosti pořizovaných produktů a služeb
- poskytování rad a informací o vlastnostech a způsobu používání prodávaného zboží osobně i online, provádění poptávkových řízení, projednávání běžných záležitostí s obchodními partnery včetně reklamačního řízení, poskytnutí konzultací a zákaznického servisu klientům zákaznického střediska
Zaměstnanec