• P 
  • P 
  • Administrativní pracovník E-SHOP OPTIMIA Ostrava (20 hodin týdně) - OZP 

Administrativní pracovník E-SHOP OPTIMIA Ostrava (20 hodin týdně) - OZP

Zaměstnavatel: OPTIMIA sociální podnik s.r.o.
Teslova 1118

VYHRAZENO pro OZP. První kontakt TELEFONICKY v době 8:00-15:00 hodin, E-MAILEM (životopis v PDF). Tel.: 736 646 532, e-mail: nabor@optimia.cz
Náplň práce: Práce na počítači - PC - MS Ofiice -Word, Excel, Outlook, Shoptet, QML. Přijímání objednávek. Vyřizování objednávek a reklamací v systému. Objednávání zboží u dodavatele. Písemná, e-mailová a telefonická komunikace se zákazníkem a dodavatelem.

Pracovní doba: V rozmezí 8-16 hodin
Jde o 2 místa na 20 hodin týdně. Další úprava úvazku je možná. Prosíme o zaslání životopisu e-mailem v PDF s popisem pracovních zkušeností na pracovní pozici v administrativě, kde alespoň 1 rok i v souhrnu za předešlých 5 let s aktivní činností s MS Office - Excel, Word, Outlook je podmínkou. Odměňování je dle standardu pracovní pozice se základem 125 Kč/hod s možností navýšení podle výkonu. Nástup je možný ihned.

Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, možnost osobního ohodnocení

odpovědět
Administrativní pracovník E-SHOP OPTIMIA Ostrava (20 hodin týdně) - OZP
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Pozice určená pro region: Moravskoslezský kraj